További

Azt írja az újság: Boldogság grammra – csokoládéfogyasztás

Dátum: 2018.03.01.


Idézet egy kutatási anyagból:
"Lassan, nyugodtan, minden percét kiélvezve, jól megízlelve, vagy mohón, kapkodva, titokban befalva? Búfelejtőnek, netán jól megérdemelt jutalomként? Megnyugvást, vagy új energiát, feltöltődést remélve? Másokkal megosztva, vagy édes magányba burkolózva? Egy kis csokoládéra mindig akad jó ürügy és alkalom. (...) 

A csokit mindenki szereti: ötből négy magyar rajong érte, és az ötödik ugyan megvan nélküle, de azért „hajlandó” néha megkóstolni. Így hát gyakorlatilag senki sem vonja ki magát az édes élvezetek alól: a 18-59 éves lakosság 98%-a fogyaszt valamilyen rendszerességgel csokoládét.
Az adatok az NRC 2014 októberi 500 fő online kérdőíves megkérdezésével készült lakossági omnibusz adatfelvételéből származnak, mely reprezentatív a 18-59 éves lakosságra."

Az infografikához tartozó FMCG kutatás a Marketingkutató 2014. téli számában jelent meg, a cikk a honlapjukon olvasható.